17 Mart 2015 Salı

Dedikodusuz Dostluk

Hepimizin günlük yaşantısında mutlaka çıkarcı,iki yüzlü arkadaşları olmuştur.
O kişiler iyi zamanlarında sizleri aramaz,sormaz,
nasıl olduğunuzu öğrenmek için bir mesaj dahi atmazlar.
Çünkü hayatları tıkırında gidiyordur.
Ama canlarını sıkan arkadaşları yada herhangi tatsız bir olay olduğunda,
karşı taraftan intikam almak adına sizinle iletişime geçerler.
Bir telefonla yada bir mesajla tüm enerjinizi alt üst edip canınızı sıkarlar.
Genelde bu görüşmeler saatlerce uzar gider.
Konuya kendi dürüstlüklerinden girerek,zamanla sizin arkanızdan konuşan kişilere getirirler.
Bu şahıslar genelde sizi çantada keklik olarak görürler ve yaptıklarından
son derece haz alırlar..Ben bu kişileri boş boğaz gevezeler diyerek adlandırıyorum.
Çünkü boşboğazlıkları cehaletlerinden kaynaklanıyor.
O kadar çok konuşurlar ki size düşüncelerinizi söyleme fırsatı vermezler..
Sanki dürüstlük kavramı onların üzerinde mayalanmış gibi davranırlar
ve hakkınızda konuşulan dedikoduları çok iyi bir iş yapıyormuşcasına aktarmaya devam ederler.
Su taşır gibi gayet rahat laf taşırlar.
Peki böyle durumlarda ne yapmamız gerekir?
Asla yem olmayın..
Her cümlesinin sonunda onu sıkıştırın..
Emin misin?Sanmıyorum?Peki sana bunları neye güvenerek anlattılar? Gibi.
Bu şekilde kendisini çok güvenilir gören karaktersiz şahsımızın onuru hafiften zedelenmeye başlar.
Sizde güven duygusu oluşturmadığını ve şüphe çektiğini hisseder.
Size sıkı sıkı tembihler yaparak konuşmaya son vermeye çalışırlar..
Bu tembihler aman aramızda kalsın,korkum yok ama muhatap olmak 'istemiyorum'lardan oluşur genelde..
Görüşmenize son verirken mutlaka iğneleyici cümlelerinizi eksik etmemelisiniz.
Ben bu tarz dedikodulara itibar etmem imajı verin.itibar etmeyin de zaten..
Kafanıza takıp hassas olmayın.Eğer çok hassas iseniz hayata 1.0 yenik başladınız demektir.
Bir an önce bu huyunuzdan sıyrılmaya bakın.
Size laf getiren kişiler sizin laflarınızı da götüreceği için yakın zamanda deşifre olacaklardır
ama bunu siz yapmayın.
Uğraşılmaya değer değiller nasılsa..Pozitif enerjinizi onlar için kesinlikle harcamayın..
Size dedikodunuzu yaptıklarını söyledikleri kişilerle selamınızı kesmenize gerek yok..
Aranıza mesafe koymanız yeterli..
Ve baş oyuncumuzla da muhataplığınızı elinizden geldiğince uzak tutun.
Zamanla hayatınızdan çıkacaktır nasıl olsa..
Unutmayın,siz huzurlu yaşantınıza devam ettikçe onların huzuru kaçar
zaten..
Dikkate alırsanız üzülen taraf siz olursunuz..Dikkate almayın..Sevindirmeyin onları..
Hiç bir zaman değersiz kişiler için kendinizi yıpratmayın..
Hayatınız boş kişiler için üzülmeyecek kadar kısa..
İyi dostluklarla ve güvenilir arkadaşlıklarla hepinize mutluluklar dilerim :)

6 yorum:

  1. Sosyal konuları hep sevmişimdir :) hayırlı olsun blogun :)

    YanıtlaSil
  2. Yazdıklarının tamamına katılıyorum. Bu sebeple hasta olduğum günler olmuştur.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Tesekkürler..Dedokulardan uzak,dürüst,samimi arkadaşlarla,huzurlu bir yaşam diliyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Ben bu kişilere enerji vampiri diyorum. İkiyüzlü insanlardan nefret ediyorum nasıl da işini bilir onlar. 1 dk. önce hakkında konuştuğu kişiyi görünce benden iyi oluverirler, hatta ben onun anlattıklarından kişiden soğurum biran. Zamanında çok kazık yedim bu yönde ama artık piştim. Beni yoran insanlardan hemen uzaklaşıyorum ya da eskisi gibi olmuyorum. Daha geçen de ben duymak istemiyorum arkadaşım enerjim bitiyor dediğimde; tamam tamam bi daha söylemem suç oldu zaten ben seni düşünüyordum oysa diye de tavır yapmaz mı? Bıktım ben bu tarz insanlardan etrafta da o kadar çoklar ki:) Ben kendi içimde çok mutluyum ne uğraşırsınız ki:) Canım arkadaşım sayende içimi döktüm iyi geldi, oh be!:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım yarasınn:) iyi dost sana lafı yetiştirmeden önce karşı tarafa haddini bildirendir..o laflar boş laflarsa,boş dedikodudan ibaretse zaten laf getirilmemeli..
      birde arkandan konuşan insanların sırlarını taşımak en yorucusu..bizzat yaşadım :(

      Sil